2 Ocak 2013 Çarşamba

3ds Max Kursu masa çizimi anlatım videosu

Eğitmenimiz Elif Güzel Şimşek tarafından hazırlanmıştır.
Bu eğitim videosunda 3ds Max ile masa çiziminde spline modelleme tekniği kullanılarak masanın ayağının kesiti çiziliyor. Modify başlığı altından Line seçilip, vertex alt seçeneğinde iken vertexleri kaydırarak ayağın şekli düzenleniyor. Daha sonra Modifier Listten Extrude ile ayağın kesitini oluşturan çizgiye kalınlık verilerek ayak tamamlanıyor.

Top ekranına geçilerek ayak kopyalanıyor. 3ds Max Kursu Kopyalamanın Copy modunda yapılması gerekiyor. (Instance veya Referance modunda yapılırsa attach yapamayız)
Ayaklardan bir tanesini Modifier Listten Edit Poly'ye çeviriyoruz. Ve diğer ayağı buna Attach ile ekliyoruz. Daha sonra aralarında köprü (bridge) oluşturmak için Vertex alt modunda iken Slice Plane ile vertex ve Edge ler oluşturuyoruz. Arada kalan Polygon yüzeylerden de Bridge ile köprü oluşturarak ayakları biribirine bağlayacağız. Slice Plane i Rotate ile döndürürken Angle snap (Açısal yakalama) aktif edildi ve Angle (Açı) 90 olarak ayarlandı.
Görüldüğü gibi 3ds max kursu muzda uygulamalı 3ds max eğitimi adım adım anlatılarak yapılmaktadır. Daha sonra kullanıcılar takıldıkları yerde yine sorularını sorarak eğitmenden yardım alabilmektedirler. AKPINAR Eğitim farkı işte burada ortaya çıkıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder